دوست های من یه باغ پر از گل هستن

دوست های من یه باغ پر از گل هستن

به باغ سر سبز دوستام خوش اومدی ، امروز تولد یکی از همین گل هاست
دوست های من یه باغ پر از گل هستن

دوست های من یه باغ پر از گل هستن

به باغ سر سبز دوستام خوش اومدی ، امروز تولد یکی از همین گل هاست

اینم چند تا کادوی دیگه، ساخت خودمن

تو از رینبودش و سانست شبمر و فلاترشای خوشت میومد دیگه درسته؟


برو ادامه

   






ببخشید اگه کیفیت عکسا بده


































 

نظرات 2 + ارسال نظر
Anna جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 19:49

میشه من نویسنده بشم
سعی میکنم فعال هم باشم
اگر میشه رمز عبورم رو بزار 22446688
نام کاربری Roomina1382

باشه نویسنده میکنم ولی اخه من بلاگ اسکای هست مو نیاز به ایمیل داره برای اینکه کسی رو نوسنده کنه

فلاترجین سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 15:05

وای عالینننننننننننننننننننننننننننننننن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم عزیزم
دیگه کم کم دارم خجالت میکشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.